środa, 20 września 2017

Komplet HURTTA ADVENTURE od sklepu CANIFEL!

Jestem wielbicielem obroży i zdecydowanie to one przeważają w mojej szafie z psimi 'strojami'. Ładnie wyglądają, szybko się je ubiera i zdejmuje, a na dodatek pies wygląda najbardziej naturalnie - co bardzo lubię. Jednak wszyscy dobrze wiemy, że obroża nie nadaje się do wszystkiego. Wyobrażacie sobie psa, który ciągnie w niej rower? albo trekking czy jogging gdzie pies idzie przed wami na napiętej smyczy? Ughh, ja nie. Na samą myślę boli mnie kark i szyja. Do takich aktywności konieczne są wygodne, wielofunkcyjne szelki!

Mnie od zawsze nosiło tam gdzie wchodzenie niekoniecznie jest legalne. Opuszczone i zaniedbane miejsce ze wspaniałą historią. Na samym początku moim sporadycznym wypadom towarzyszył Dino - uwielbiam łączenie moich pasji więc psie towarzystwo dostarczało mi jeszcze większej radości. Teraz pomału w tę przygodą wprowadzam młodą. Urbex to często średnio bezpieczne zajęcie dla nas, nie wspominając już o psach. Rozbite szkło, gwoździe na ziemi i masa gruzu. Chyba każdy zgodzi się że odpowiedni sprzęt w takim miejscu jest jedną z najważniejszych spraw o których trzeba myśleć przez wejściem do obiektu.
W skład zestawu, który otrzymaliśmy od sklepu CANIFEL wchodzą szelki, smycz oraz lampka z linii HURTTA ADVENTURE. Moje pierwsze wrażenie - "tak to jest to!". Szelki typu guard zapinane i regulowane obustronnie, zszyte na górze dzięki czemu nie przekręcają się. Jest to dla mnie bardzo ważne, bo przekręcanie się to chyba jedna z głównych cech typowych guardów. Zrobione są z taśmy parcianej podszytej miękką pianką przez co nie obcierają skóry i nie wycierają sierści. Szelki na górnym pasku mają zrobiony doczep do którego zaczepić można lampkę polar led hurtta. Jedyną wadą mają zaobserwowałam jest ścieranie się szarej farby z kółeczka na smycz. Materiał którym są podszyte oraz taśma bardzo łatwo się czyszczą i dość szybko schną.

Smycz ma 180 cm i jakiś 2 cm szerokości. Rączka podszyta tym samym wygodnym i miękkim materiałem jak szelki. Taśma smyczy jest dość twarda i parząca jeśli pies pociągnie w momencie gdy trzymamy tylko za nią. Karabińczyk jest solidny i ładnie wykonany. Mi osobiście brakuje drugiego karabińczyka na końcu smyczy (po to by przypiąć ją np. do mojego pasa). I smycz i szelki posiadają elementy odblaskowe i tym samym zwiększają bezpieczeństwo nasze oraz naszego pupila po ciemku. Ostatnim elementem zestawu jest lampka doczepiana do szelek lub smyczy z kolekcji adventure :) Świetna sprawa jeśli jest się, podobnie jak ja, całkiem ślepym po ciemku :D Na ostatnim zwiedzaniu opuszczonego zakładu psychiatrycznego bardzo nam ułatwiła sprawę poruszania się po kompletnie ciemnej piwnicy.
Nazwa kolekcji bez dwóch zdań jest adekwatna do jej przeznaczenia! Przygoda to drugie imię tej linii produktów hurtta :D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz