czwartek, 25 maja 2017

Szampony herba supreme od Selecta HTC

Z przyjemnością chciałabym przedstawić wam produkt, który dostaliśmy do testów w ramach plebiscytu TOP for DOG! Są to dwa szampony firmy SalectaHTC z linii herba supreme o pojemności 250ml. Dzięki uprzejmości producenta w nasze ręce (ekhem łapki) trafiły szampon przeznaczony dla psów młodych z ekstraktami roślinnymi oraz szampon odżywczo-regenerujący z zieloną herbatą :)


Zawsze zwracałam uwagę na to jakich kosmetyków używam na moich zwierzętach. Czytałam składy, opinie, pytałam znajomych o szampony jak najbardziej łagodne dla skóry, nie wywołujące podrażnień i alergii. Jestem osobą dość przewrażliwioną i ogromną wagę przykładam do tego w czym kąpie moje psy i co na nie nakładam.
Dino to miłośnik tarzania się w padlinie, kupach, nawozach - generalnie we wszystkim co cuchnie jak jego własny oddech :P Na starość przykry zapach towarzyszy mu non stop dlatego też jest częstym gościem w wannie. Dodatkowo jego sierść jest bardzo zniszczona wieloletnimi strzyżeniami i goleniami. Jest matowa i filcowata. Daenerys nie ma takich problemów. Jej sierść jest zdrowa, a wokół niej nie unosi się ten okropny zapach. Młoda natomiast ma problemy z podrażnieniami i swędzeniem.  Do tej pory mało, który łagodny i nie wywołujący swędzenia produkt dawał sobie radę i z mało, którego produktu byłam zadowolona. Ucieszyłam się z możliwości testowania szamponów firmy selectahtc. Pierwsze co zwróciło moją uwagę to skład i brak SLS! To detergent, pochodna soli - odpowiada za pienienie się szamponów. Stosowanie produktów, które mają go w składzie często wywołuje podrażnienia, wysypki oraz przesuszenia. Jestem szczególnie uczulona na jego obecność nie tylko w kwestii szamponów dla zwierząt ale także dotyczy to produktów dla ludzi. Informacje, które producent zawarł na swojej stronie KLIK są w 100% zgodne z prawdą. Szampony z linii herba supreme są bezzapachowe oraz nie wywołały alergii na moich psach. Do wanny najpierw wrzuciłam Dyńkę :) Szampon nie podrażnił oczu! Umyłam pysk ale nie zauważyłam mrużenia oczu - wielki plus! Produkt doskonale poradził sobie z brudem. Mimo, że dzień był słoneczny a psy na pierwszy rzut oka czyste to spłukana z psów woda po kąpieli mówiła sama za siebie. Dynieczka nie drapała się, nie tarła oczu mam wręcz wrażenie, że szampon złagodził jej podrażnienia skóry wywołane innym wcześniej używanym produktem. Po kąpieli Dina wielkie wow. Byłam przekonana, że bezzapachowy szampon nie jest w stanie maskować przykrego zapachu jego kłaka. Myliłam się - pies po kąpieli i wysuszeniu nie pachniał zupełni niczym. Nie czułam smrodu jego sierści. Dinusia potraktowałam szamponem odżywczo-regenerującym mając nadzieję na poprawę jakości jego włosa. Wysuszony pies był miękki, przyjemny w dotyku a sierść nie była już tak matowa. Śmiem nawet posunąć się o stwierdzenie, że błyszczała! Myślę, że po następnych kąpielach zmiana będzie dużo bardziej widoczna i stała. Trzeba wspomnieć, że szampony są bardzo wydajne i nie trzeba nanieść dużo preparatu by widzieć zadowalające efekty. Łatwo się rozprowadza i łatwo spłukuje.
Sama butelka i etykieta są ładne, estetyczne i przejrzyste. Dziękujemy SelectaHTC oraz TOPforDOG za możliwość wypróbowania szamponów z linii herba supreme, na pewno będziemy polecać go innym!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz